Διατροφή για γυναίκες

Μια σωστή διατροφή για μια γυναίκα δεν έχει καμιά διαφορά τουλάχιστο στις τροφές που θα περιέχει από μια διατροφή που κάνει ένας άντρας.
Διατροφή
Μια σωστή διατροφή για μια γυναίκα δεν έχει καμιά διαφορά τουλάχιστο στις τροφές που θα περιέχει
από μια διατροφή που κάνει ένας άντρας. Η μόνη διαφορά είναι κυρίως στις ποσότητες των γευμάτων ανάλογα και με το σωματικό βάρος του κάθε ανθρώπου.

Να θυμάστε: εφοδιάζοντας το σώμα μας καλύτερη ποιότητα τροφής θα έχουμε καλύτερες επιδώσεις και καλύτερα αποτελέσματα.

Αναφερόμαστε στη λέξη «διατροφή» και όχι «δίαιτα» γιατί η διατροφή μας δεν θα έχει ημερομηνία λήξης αλλά θα είναι τρόπος ζωής.

Ας ξεκινήσουμε λοιπόν με τις σωστές τροφές που πρέπει να περιέχει το καθημερινό μας διατροφολόγιο.

Πρωτεΐνες

Πρέπει να λαμβάνουμε περίπου 2 γραμμάρια πρωτεΐνης ανά κιλό σώματος.
Πηγές πρωτεϊνών που μπορούμε να τρώμε: στήθος κοτόπουλου, γαλοπούλα, άπαχο κόκκινο κρέας, σολομός, μπακαλιάρος, τόνος, ασπράδια αβγών, τυρί cottage.

Υδατάνθρακες

Οι υδατάνθρακες είναι απαραίτητη για μια υγιεινή διατροφή.
Πηγές υδατανθράκων που πρέπει να τρώμε: λαχανικά, μπρόκολο, όσπρια, νιφάδες βρώμης, γλυκοπατάτες, καστανό ρύζι, ψωμί πολύσπορο ολικής, φρούτα.

Λίπη

Τα λίπη είναι επίσης σημαντικά και πρέπει οπωσδήποτε να υπάρχουν στην διατροφή μας.
Λίπη τα οποία πρέπει να έχουμε στο διατροφολόγιο μας: ελαιόλαδο, λινέλαιο, ιχθυέλαιο, αμύγδαλα, καρύδια, πηγές που περιέχουν Ω3/Ω6 λιπαρά είναι επίσης πολύ καλά για την υγεία και φυσική μας κατάσταση.

Με όλες αυτές τις τροφές που σας έχω δώσει δεν πιστεύω να έχετε παράπονο και να πείτε ότι θα
διατροφή γυναικών
τρώτε συνέχεια το ίδιο φαγητό και χωρίς ποικιλία στη διατροφή σας. Επιλέξτε τις τροφές που σας αρέσουν περισσότερο και συνδυάστε τις στην καθημερινή σας διατροφή.

Συμβουλές
  • Να κάνετε 5 με 6 ισοθερμιδικά γεύματα την ημέρα
  • Το κάθε σας γεύμα πρέπει να περιέχει και από τις 3 πιο πάνω κατηγορίες (πρωτεΐνες, υδατάνθρακες, λίπη)
  • Μετά τις 7 το απόγευμα μειώστε τους υδατάνθρακες και προτιμήστε πράσινη σαλάτα
  • Να πίνετε πολύ νερό
  • Να διαβάζετε τις ετικέτες τροφίμων για να υπολογίζετε με ακρίβεια τις θερμίδες και τις ποσότητες πρωτεΐνης, υδατάνθρακα και λίπους.
  • Δίνεται περισσότερη έμφαση στο πρωινό
Share it:

ΔΙΑΤΡΟΦΗ

ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ-ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ

Post A Comment: