Συμβουλές για σωστό τρέξιμο

Το τρέξιμο είναι ένα από τις καλύτερες επιλογές αεροβικής γυμναστικής. Το μόνο που χρειαζόμαστε για να κάνουμε τζόκινγκ.
σωστό τρέξιμοΤο τρέξιμο είναι ένα από τις καλύτερες επιλογές αεροβικής γυμναστικής. Το μόνο που χρειαζόμαστε
για να κάνουμε τζόκινγκ είναι τα αθλητικά μας παπούτσια και ρούχα. Να προτιμούμε να τρέχουμε σε χώρους που μας ευχαριστούν. Δόξα το Θεό η Ελλάδα μας έχει πολλά φανταστικά μέρη για τρέξιμο. Μπορείτε να δείτε μερικά εδώ: όμορφα μέρη για τρέξιμο.

Μερικές συμβουλές για τρέξιμο:
  1. Δεν βλέπουμε κάτω όταν τρέχουμε αλλά μπροστά μας και μακριά στον ορίζοντα
  2. Το πέλμα των ποδιών μας θα πρέπει να προσγειώνεται απαλά
  3. Τα χέρια πρέπει να κινούνται χαλαρά χωρίς σφίξιμο από εμπρός έως πίσω
  4. Οι αγκώνες μας πρέπει να έχουν γωνιά 90 μοίρες περίπου
  5. Το σώμα μας δε πρέπει να καμπουριάζει αλλά να είναι ευθυτενές και η πλάστη ίσια
  6. Δεν κάνουμε πολύ μεγάλους διασκελισμούς, έχουν μεγαλύτερο αντίκτυπο στις αρθρώσεις
  7. Προσπαθούμε να τρέχουμε χαμηλά. Όσο πιο ψηλά σηκώνουμε τα πόδια μας τόσο πιο πολλή ενέργεια θα σπαταλήσουμε και συνεπώς θα κουραστούμε πιο γρήγορα
Όταν ξεκινήσουμε να χαλάμε τη σωστή στάση του σώματος σημαίνει πως αρχίσαμε να κουραζόμαστε. Καλό είναι να σταματάμε το τρέξιμο σε αυτή τη περίπτωση γιατί συνεχίζοντας θα αρχίσουν οι πόνοι στη μέση, στους ώμους, στο λαιμό.
Share it:

ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ

ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ-ΠΡΟΠΟΝΗΣΗΣ

ΤΡΕΞΙΜΟ

Post A Comment: