Ψωμί Ολικής Αλέσεως

Πολλοί δεν τρώνε ψωμί με τον φόβο ότι θα τους προσθέτει κιλά. Αυτό που αυξάνει το βάρος σας είναι συνήθως αυτά που αλείφετε στο ψωμί που είναι το βούτυρο.
Ψωμί Ολικής Αλέσεως
Πολλοί δεν τρώνε ψωμί με τον φόβο ότι θα τους προσθέτει κιλά. Αυτό που αυξάνει το βάρος σας είναι συνήθως αυτά που αλείφεται στο ψωμί που είναι το βούτυρο, οι διάφορες κρέμες ή ό,τι άλλο προϊών με πολλές θερμίδες και λιπαρά. Θα το λέω συνέχεια ότι το λίπος είναι που παχαίνει και όχι οι τροφές όπως επίσης και η πρόσληψη πολλών θερμίδων χωρίς να ασκείται το σώμα σας συστηματικά θα σας προσθέσει βάρος. Για να καταλάβετε τι εννοώ, σκεφτείτε το εξής: Ένα γραμμάριο πρωτεΐνης ή  υδατανθράκων περιέχει 4 θερμίδες, ενώ ένα γραμμάριο λίπους 9 θερμίδες! Ποιο λοιπόν είναι αυτό που πραγματικά παχαίνει; Το λίπος φυσικά! Όπως βλέπουμε έχει πάνω από την διπλάσια πρόσληψη σε θερμίδες από τις άλλες πηγές τροφών.

Το ψωμί ως φυσική πηγή ινών και σύνθετων υδατανθράκων είναι μια χαρά για τη δίαιτα σας. Ο νορβηγός επιστήμονας Dr. Bjarne Jacobsen ανακάλυψε ότι όσοι τρώνε λιγότερο από 2 φέτες ψωμί ημερησίως ζυγίζουν γύρω στα 5 κιλά περισσότερο από αυτούς που τρώνε περισσότερο.

Έρευνες στο πανεπιστήμιο του Michigan έχουν δείξει ότι μερικοί τύποι ψωμιού μπορούν έμπρακτα να μειώσουν την όρεξη. Μελέτες σύγκρισης λευκού και μαύρου ψωμιού (που περιέχει περισσότερες φυτικές ίνες) απέδειξαν ότι φοιτητές που έτρωγαν 12 φέτες ψωμιού ολικής άλεσης την ημέρα, ένιωθαν λιγότερη πείνα και έχασαν 3 κιλά σε 2 μήνες. Οι άλλοι που έτρωγαν λευκό ψωμί ήταν πιο πεινασμένοι, έτρωγαν περισσότερα παχυντικά φαγητά και δεν έχασαν σχεδόν καθόλου βάρος στο ίδιο χρονικό διάστημα.

Το κλειδί λοιπόν για να χάσετε βάρος είναι να τρώτε μαύρο ψωμί ολικής άλεσης και σίγουρα θα βρείτε πολλές επιλογές σε πολύσπορα προϊόντα στους σημερινούς φούρνους ή σούπερ μάρκετ. Ενδεικτικά αναφέρω ότι μια κανονική φέτα ψωμιού ολικής άλεσης περιέχει 60 με 70 θερμίδες, είναι πλούσια σε σύνθετους υδατάνθρακες, είναι σημαντική πηγή πρωτεΐνης και αποτελεί μια σταθερή παροχή ενέργειας για τον οργανισμό σας.
Share it:

ΔΙΑΤΡΟΦΗ

ΤΡΟΦΕΣ

Post A Comment: