Απλό και υγιεινό σάντουιτς σε 5 λεπτά

Παίρνουμε δυο φέτες ψωμί ολικής άλεσης (όχι άσπρο ή φρατζόλα). Τις αλείφουμε με βούτυρο φυτικό. Στη μια φέτα βάζουμε φέτες από
υγιεινό σάντουιτς
Παίρνουμε δυο φέτες ψωμί ολικής άλεσης (όχι άσπρο ή φρατζόλα). Τις αλείφουμε με βούτυρο φυτικό. Στη μια φέτα βάζουμε φέτες από τυρί (χαμηλό σε λιπαρά) ώστε να καλυφτεί ολόκληρη, αν θέλουμε μπορούμε να βάλουμε και μια φέτα γαλοπούλα. Την σκεπάζουμε με την άλλη φέτα και φτιάχνουμε το σάντουιτς. Το τοποθετούμε σε γκριλιέρα (τοστιέρα) και περιμένουμε να ψηθεί. Το βγάζουμε, το ανοίγουμε και προσθέτουμε λεπτές φέτες ντομάτας ώριμης και αγγουριού.

Με το σάντουιτς αυτό μπορούμε να φάμε σαλάτα ή ατμόβραστα ή σκέτα χόρτα ή ένα ποτήρι χυμό λαχανικών κοκτέιλ.
Share it:

ΔΙΑΤΡΟΦΗ

ΥΓΙΕΙΝΕΣ-ΣΥΝΤΑΓΕΣ

Post A Comment: