Γρήγορη απώλεια βάρους

Άσχετα με το τι είδος πρόγραμμα διατροφής ή φυσικής κατάστασης επιλέξεις, το θέμα είναι ότι πρέπει να τρως λιγότερες θερμίδες
Γρήγορη απώλεια βάρους
Άσχετα με το τι είδος πρόγραμμα διατροφής ή φυσικής κατάστασης επιλέξεις, το θέμα είναι ότι πρέπει να τρως λιγότερες θερμίδες από όσες καις, αν θέλεις να χάσεις βάρος ή λίπος. Η αλήθεια είναι ότι ακόμα και χωρίς γυμναστική μπορείς να χάσεις βάρος, αν ακολουθήσεις αυτό το κανόνα. Εννοείτε πως δε λέω ότι δεν πρέπει να ασκείσαι. Λέω απλά ότι ακόμα και όταν η ζωή σου είναι πολυάσχολη και δεν έχεις χρόνο για να πηγαίνεις γυμναστήριο, θα χάσεις βάρος εφόσον οι θερμίδες σου είναι σε καλό σημείο.

3 κολπάκια που πρέπει να γνωρίζεται για γρήγορη απώλεια λίπους

  1. Θερμίδες: οι θερμίδες όπως είπαμε είναι το βασικότερο χαρακτηριστικό για να χάσεις βάρος. Πολλαπλασίασε το βάρος στόχος σου κατά 22. Ο αριθμός που προκύπτει είναι οι συνολικές θερμίδες που πρέπει να καταναλώνεις ανά ημέρα. Παράδειγμα: το βάρος στόχος σου είναι 70 κιλά; 70 * 22 = 1540 θερμίδες την ημέρα
  2. Υδατάνθρακες: θα πρέπει να διατηρούνται στα 100 γραμμάρια ή λιγότερο ανά ημέρα για απώλεια βάρους και μείωσης του σωματικού σου λίπους
  3. Λίπος: να τρως λιγότερο από 20 γραμμάρια ανά ημέρα για να χάσεις βάρος και σωματικό λίπος
Ακολουθήστε αυτά τα 3 "κολπάκια απώλειας βάρους" και θα με θυμηθείτε!

Αν επιθυμείτε ακόμα πιο γρήγορα αποτελέσματα μπορείτε να χρησιμοποιήσετε κάποια χάπια αδυνατίσματος που θα σας πω. Είναι τα phen375, μπορείτε να μάθετε για αυτά και να τα προμηθευτείτε από την επίσημη ιστοσελίδα εδώ: phen. Επίσης στην σελίδα θα δείτε και πάρα πολλές μαρτυρίες ανθρώπων που έχασαν πάρα πολλά κιλά.
Share it:

ΑΔΥΝΑΤΙΣΜΑ

Post A Comment: