Ασκήσεις με βαράκια για το στήθος

Στα προηγούμενα άρθρα είδαμε ασκήσεις για ώμους, πλάτη και ασκήσεις για πόδια. Σήμερα συνεχίζουμε με ασκήσεις στήθους.
Ασκήσεις για το στήθος

Στα προηγούμενα δύο άρθρα είδαμε ασκήσεις για ώμους, πλάτη και ασκήσεις για πόδια. Σήμερα συνεχίζουμε με ασκήσεις στήθους. Μπορούμε να τις εκτελέσουμε με βαράκια στο γυμναστήριο ή όπου αλλού θέλουμε φτάνει να έχουμε αλτήρες και ένα πάγκο.

βαράκια πουλόβερ για στήθος στο πάγκο πουλόβερ για στήθος στο πάγκο πουλόβερ για στήθος στο πάγκο πιέσεις σε κατακλινή πιέσεις σε ίσιο πάγκο πιέσεις σε επικλινή με αλτήρες ανοίγματα σε επικλινή με αλτήρες ανοίγματα σε ίσιο πάγκο για στήθος με αλτήρεςανοίγματα σε κατακλινή με αλτήρες

Share it:

ΑΣΚΗΣΕΙΣ

ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ

ΣΤΗΘΟΣ

Post A Comment: