Ένα μήλο την ημέρα τις αρρώστιες κάνει πέρα

Το μήλο γνωστό από την αρχαιότητα έχει υψηλή θρεπτική αξία και πολλές ευεργετικές ιδιότητες για την υγεία και όχι μόνο.
μήλα
Το μήλο γνωστό από την αρχαιότητα έχει υψηλή θρεπτική αξία και πολλές ευεργετικές ιδιότητες για την υγεία και όχι μόνο. Δεν είναι τυχαίο εξάλλου που βγήκε η παροιμία «ένα μήλο την ημέρα τον γιατρό τον κάνει πέρα». Επίσης το μήλο είναι ιδανικό σε περιόδους δίαιτας μιας και ένα κανονικό σε μέγεθος μήλο έχει μόνο 65 θερμίδες και καθόλου λιπαρά.

Προτιμήστε ελληνικές ποικιλίες μήλων που να είναι σκληρά χωρίς χτυπήματα και να έχουν καλό χρώμα. Διατηρούνται καλύτερα σε δροσερό μέρος ή στο ψυγείο. Μην αγοράζετε μεγάλες ποσότητες ώστε να καταναλώνονται προτού μαραθούν.

Πράσινο ή κόκκινο μήλο; Όσον αφορά την θρεπτική αξία, η διαφορές τους είναι μηδαμινές. Επομένως προτιμήστε αυτό που σας αρέσει περισσότερο.

Οφέλη από την κατανάλωση μήλων:

  • βοηθούν στη καλή λειτουργία των εντέρων
  • τονώνουν το μυϊκό και το νευρικό σύστημα
  • ενισχύουν τα οστά
  • παρέχουν αντιγηραντική, αγχολυτική, ηρεμιστική και αντιπυρετική προστασία
  • προστατεύουν από τη χοληστερίνη, την πίεση, την υπεργλυκαιμία, τις καρδιοπάθειες, τον καρκίνο, και τους ιούς
  • βοηθούν στη μείωση της χοληστερίνης και στην καλή λειτουργία της καρδιάς
  • ενισχύουν το ανοσοποιητικό σύστημα
  • διεγείρουν την πεπτική λειτουργία και βοηθά στην πέψη
  • βοηθούν στη ρύθμιση του σακχάρου στο αίμα, για αυτό κάνουν καλό σε όσους πάσχουν από διαβήτη
  • προστατεύουν από την νόσο του αλτσχάιμερ και βελτιώνουν την μνήμη
  • μειώνουν τον κίνδυνο καρκίνου των πνευμόνων
Share it:

ΔΙΑΤΡΟΦΗ

ΤΡΟΦΕΣ

ΥΓΕΙΑ

Post A Comment: