Κρατήστε μακριά τις χειμωνιάτικες αρρώστιες!

Καταναλώστε αρκετές αντιοξειδωτικές τροφές,Αυξήστε την κατανάλωση σκόρδου και κρεμμυδιού,Αποφύγετε τη ζάχαρη
χειμωνιάτικες αρρώστιες
Κάθε χειμώνα οι αρρώστιες μας απειλούν και στο τέλος καταφέρνουν σχεδόν πάντα να κυριαρχούν στον οργανισμό μας με αποτέλεσμα να βγάζουμε μια τόσο ωραία εποχή όπως ο Χειμώνας, άρρωστοι χωρίς να την απολαύσουμε καθόλου.

Αυτό που πρέπει να κάνουμε χωρίς να εμπλακούμε με τους γιατρούς, είναι να δυναμώσουμε το ανοσοποιητικό μας σύστημα με μερικές διατροφικές και όχι μόνο συμβουλές, έτσι ώστε να είναι πάντα σε εγρήγορση.

Καταναλώστε αρκετές αντιοξειδωτικές τροφές
Προτιμήστε το μπρόκολο και τα υπόλοιπα σταυρανθή καθώς επίσης και τα φρούτα με λιγότερη φρουκτόζη. π.χ. μπανάνα επτά γραμμάρια φρουκτόζης, μήλο 10 γραμμάρια, πορτοκάλι 6 γραμμάρια, ροδάκινο 6 γραμμάρια, αχλάδι 12 γραμμάρια, καρπούζι 11 γραμμάρια, 200 γραμμάρια σταφύλια 13 γραμμάρια, ένα κεράσι 0.4 γραμμάρια.
Όσο πιο σκούρο χρώμα έχουν τα φρούτα τόσο το καλύτερο.


Αυξήστε την κατανάλωση σκόρδου και κρεμμυδιού
Είναι οι καλύτερες τροφές ενάντια στα μικρόβια. Το σκόρδο βέβαια μυρίζει, αλλά τι να κάνουμε; Καταναλώστε το όταν δεν θα βγείτε έξω ή όταν ξέρετε ότι δεν θα συναντήσετε άτομα που θα τους ενοχλήσει η μυρωδιά.

Αποφύγετε τη ζάχαρη και ότι τρόφιμο την περιέχει
Αποφύγετε επίσης το άσπρο αλεύρι καθώς και τα επεξεργασμένα δημητριακά, διότι καταπραΰνουν το ανοσοποιητικό σύστημα για αρκετές ώρες μετά την κατανάλωσή τους.

Να καταναλώνετε αρκετές ποσότητες ποιοτικής πρωτεΐνης (ψάρι, κοτόπουλο, γαλακτοκομικά, αυγά ωμέγα-3, σπόρους και ωμούς ξηρούς καρπούς) διότι είναι σημαντική για όλα τα συστήματα του οργανισμού συμπεριλαμβανομένου και του ανοσοποιητικού συστήματος.

Προσπαθήστε να είστε πάντα πολύ καλά ενυδατωμένοι
Ο καλύτερος τρόπος είναι η κατανάλωση φυσικού νερού. Τα τσάγια, οι χυμοί κτλ έχουν πολλά μειονεκτήματα. Το νερό είναι το καλύτερο απ’ όλα.

Να κοιμάστε αρκετά καλά
Ο ύπνος θα σας ξεκουράσει, θα γεμίσει τις μπαταρίες σας με αποτέλεσμα ο οργανισμός να επεξεργάζεται καλύτερα τις θρεπτικές ουσίες που διοχετεύεται σε αυτόν. Ο ύπνος επίσης αναπτύσσει τους μύες σας (εάν τους γυμνάζεται) και έχει πολλές άλλες ιδιότητες. Δείτε εδώ: αντιμετώπιση αυπνίας!

Φροντίστε να κρατάτε υγρό το ρινικό σας βλεννογόνο, έτσι ώστε να γίνεται αποτελεσματική φραγή στα μικρόβια. Αυτό το πετυχαίνετε εάν ρουφάτε αλατόνερο από τη μύτη και το βγάζετε από το στόμα. Πες πως είστε στη θάλασσα.

Γυμναστείτε συστηματικά, αλλά προσπαθήστε να αποφύγετε την υπερπροπόνηση.

Βγείτε στον ήλιο για να πράξετε βιταμίνη D, ενισχύει πάρα πολύ το ανοσοποιητικό σας σύστημα.

Όλα αυτά θα σας προστατέψουν από τη γρίπη και τα κρυολογήματα. Φυσικά όμως, πρέπει να ντύνεστε ζεστά.

Να γυμνάζεστε συχνά για να είστε υγιείς
Share it:

ΥΓΕΙΑ

Post A Comment: