Συμβουλές για να χάσουμε λίπος

Βασικότερες συμβουλές που πρέπει να έχετε συνεχώς στο μυαλό σας αν θέλετε να χάσετε λίπος και βάρος συγχρόνως

χάσιμο λίπους

Οι βασικότερες συμβουλές που πρέπει να έχουμε συνεχώς στο μυαλό μας αν θέλουμε να χάσουμε λίπος και βάρος συγχρόνως

    χάσιμο βάρους
  1. Πίνουμε πολύ νερό
  2. Πολλά λαχανικά σε κάθε γεύμα: Πλούσια σε θρεπτικά συστατικά με ελάχιστες θερμίδες.
  3. Τρώμε πολλές φυτικές ίνες
  4. Να ασκούμαστε: Μην αρκούμαστε μόνο στην διατροφή και στην δίαιτα.
  5. Να προτιμούμε τις σκάλες: Να αποφεύγουμε το ασανσέρ και γενικά να προτιμούμε τα πόδια μας σε κάθε ευκαιρία που μας δίνετε.
  6. Πολλά μικρά γεύματα: Να μοιράζουμε τις θερμίδες που τρώμε σε περισσότερα γεύματα κατά την διάρκεια τις ημέρας.
  7. Να κάνουμε αερόβιο: Για όσους από εμάς κάνουν βάρη να προσθέσουμε και το αερόβιο στο πρόγραμμα μας, 2 με 3 φορές την βδομάδα γύρω στα 40 λεπτά τουλάχιστο. Μην ακούτε αυτούς που λένε ότι θα κάψουμε μυϊκή μάζα , αν τρώμε σωστά και πλήρη γεύματα δεν πρόκειται να κάψουμε μυικό ιστό παρά μόνο λίπος.
  8. Προσοχή στο πρωινό μας: Το πρωινό είναι το α και το ω στο χάσιμο λίπους και επομένως και στον έλεγχο του βάρους, πχ ένα καλό πρωινό πρέπει να περιέχει νιφάδες βρώμης  που είναι υδατάνθρακες αργής απελευθέρωσης για να σας κρατάει κατά την διάρκεια της μέρας, εμένα το αγαπημένο μου πρωινό είναι τα αυγά η βρώμη και μια μπανάνα.
  9. Προσοχή στην υπεραγορά: Όταν πάμε για να αγοράσουμε τρόφιμα για το σπίτι να προσέχουμε το τι παίρνουμε, μην γεμίζουμε το καρότσι με λιπαρές και αχρείαστες τροφές. Στο σπίτι μας να φροντίζουμε πάντα να έχει υγιεινά και αυξημένα σε θρεπτικές ουσίες φαγητά για να μην έχουμε το πειρασμό δίπλα μας που στο τέλος θα υποκύψουμε και θα φάμε.
  10. Προσοχή όταν πάμε δουλεία: Μην βρίσκουμε δικαιολογία ότι δεν βρίσκουμε κάτι άλλο να φάμε στη δουλεία μας παρά μόνο τα βλαβερά και λιπαρά σνακ του κυλικείου, να παίρνουμε μαζί μας το ταπεράκι με το γεύμα μας και το φρούτο μας, προς Θεού δεν πρέπει να ντρεπόμαστε, το λέω γιατί το έχω ακούσει και αυτό, δεν είναι δυνατόν να ντρεπόμαστε για το ότι τρώμε υγιεινά.
  11. Φρούτα: Να τρώμε φρούτα ενδιάμεσα των γευμάτων αν μας πιάνει πείνα. Προσοχή όμως να μην το παρακάνουμε, μια άλλη συμβουλή είναι τα φρούτα πάντα να τα τρώμε παρά να τα στύβουμε για χυμό λόγο του ότι χάνουν τις ίνες τους..
  12. Ναι στα καλά λίπη: Τα λίπη δεν παχαίνουν αντιθέτως βοηθάνε στο χάσιμο βάρους και είναι απαραίτητα για τον οργανισμό για την παραγωγή ενέργειας. Συγκεκριμένα η γυναίκες χρειάζονται γύρω στα 70 γραμμάρια λίπος και οι άντρες περίπου 100 γραμμάρια. Το θέμα με τα λίπη είναι ότι πρέπει να αποφεύγουμε τα κορεσμένα και να τρώμε τα ακόρεστα λίπη όπως ελαιόλαδο, αβοκάντο κτλ. 
  13. Ναι στην πρωτεΐνη: Πρέπει να τρώμε σε κάθε γεύμα πρωτεΐνη, συγκεκριμένα 1,5 γραμμάρια πρωτεΐνη για κάθε κιλό σώματος το πιο λίγο.
  14. Cheat meal: Ήρθε η ώρα του ελεύθερου μας γεύματος, επιλέγουμε ένα γεύμα τις αρεσκείας μας και το απολαμβάνουμε :). Προσοχή φάτε άφοβα χωρίς άγχος το ελεύθερο σας γεύμα (βοηθά στην απώλεια βάρους), μια στο τόσο μας κάνει καλό για να μην σταματά ο μεταβολισμός μας να δουλεύει, αλλά να συνεχίσει να καίει λίπος(αν είστε σε καλή φόρμα συνιστάτε 1 φορά την βδομάδα αλλιώς 1 κάθε 2 βδομάδες).

Καλές διατροφές και καλές προπονήσεις, επίσης πολλή πολλή δύναμη σε όσους προσπαθούν να χάσουν βάρος τους εύχομαι να το πετύχουν όσο το δυνατό γρηγορότερα αλλά και σταθερά, αν υπάρχει θέληση όλα είναι δυνατά.

Χάστε λίπος και βάρος λοιπόν για καλύτερη υγεία και σώμα

Share it:

ΑΔΥΝΑΤΙΣΜΑ

Post A Comment: