Γκρέιπφρουτ και χοληστερίνη

Υπάρχει ένας πολύ καλός λόγος για να προσθέσετε σε τακτά χρονικά διαστήματα αυτό το παραδοσιακό διαιτητικό φρούτο στη δίαιτα σας.
Γκρέιπφρουτ
Υπάρχει ένας πολύ καλός λόγος για να προσθέσετε σε τακτά χρονικά διαστήματα αυτό το παραδοσιακό διαιτητικό φρούτο στη δίαιτα σας. Σύμφωνα με τον Dr. James Cerd του πανεπιστημίου της Florida σας βοηθά να διαλύσετε τα λίπη και τη χοληστερίνη. Ένα μέτριου μεγέθους γκρέιπφρουτ περιέχει 74 θερμίδες, σας δίνει 15 εκπληκτικά γραμμάρια πηκτίνης (μειώνει χοληστερίνη και λίπη), έχει υψηλή περιεκτικότητα σε βιταμίνη C και κάλιο και δεν έχει καθόλου λίπος ή νάτριο.

Το γκρέιπφρουτ είναι πλούσιο σε γαλακτουρονικό οξύ, το οποίο συμβάλει στη μάχη ενάντια στη χοληστερόλη και το λίπος. Ένα επιπλέον πλεονέκτημα είναι ότι βοηθά στην καταπολέμηση της αρτηριοσκλήρωσης και την πρόληψη καρδιακών νοσημάτων.

Δοκιμάστε να το απολαύσετε με κανέλα αντί για ζάχαρη και το αποτέλεσμα θα σας εκπλήξει ευχάριστα.
Share it:

ΤΡΟΦΕΣ

Post A Comment: