Πώς να μειώσετε την χοληστερόλη και το λίπος στη διατροφή

μείωση λίπους, χοληστερόλης
Κρέας, ψάρι και πουλερικά
  • Διαλέξετε ψάρι, πουλερικά, χοιρινό ή βοδινό ψαχνό (άπαχο) κρέας.
  • Αφαιρέστε το λίπος από το χοιρινό και το βοδινό και βγάλτε το δέρμα από τα πουλερικά πριν το μαγειρέψετε.
  • Ψήστε στη σχάρα, στο φούρνο, βραστά, στο ατμό αλλά μην τηγανίζετε. Επίσης όπου είναι δυνατό τοποθετείστε το κρέας σε σχάρες έτσι που το λίπος να φεύγει.
  • Προτιμάτε κόκκινοι κιμάδες χωρίς επιπρόσθετο λίπος, ή καλύτερα χρησιμοποιήστε κιμάδες κοτόπουλου, γαλοπούλας, σόγιας, χοιρινού.
  • Αφαιρέστε το λίπος από τα κατεψυγμένα κρέατα και μαγειρέψετε με διαιτητικές συνταγές.
  • Επιλέξετε τόνο σε νερό αντί σε λάδι ή χρησιμοποιείστε ζεστό νερό για να φύγει το λίπος.
  • Φτιάξτε τα μακαρόνια χωρίς κιμά και σάλτσες.
  • Τρώτε όσο το δυνατό περισσότερα γεύματα χωρίς κρέας.

Γάλα και τυριά
  • Πίνετε αποβουτυρωμένο ή ημιαποβουτυρωμένο γάλα αντί για ολόπαχο.
  • Χρησιμοποιείστε άπαχα ή με λίγα λιπαρά τυριά αντί για ολόπαχα τυριά.
  • Χρησιμοποιείστε αποβουτυρωμένο γιαούρτι αντί για sour cream.
  • Χρησιμοποιείστε αποβουτυρωμένο γάλα εβαπορέ αντί για κρέμα γάλακτος.
  • Απολαύστε το παγωτό γιαούρτι ή παγωμένο γάλα αντί για παγωτό.

Φρούτα και λαχανικά
  • Χρησιμοποιείστε λάδι φυτικό (εκτός φοινικέλαιο και ινδοκαρυδέλαιο) αντί για μαργαρίνη και βούτυρο.
  • Χρησιμοποιείστε άπαχο γιαούρτι για τις σαλάτες αντί για κρέμα, τυριά, μαγιονέζα, ή άλλα ντρέσιγκς (σάλτσες) για σαλάτες.
  • Αν θα αγοράσετε κάποιο ντρέσινγκ τότε διαλέξτε να περιέχει χαμηλά λιπαρά, με φυτικά έλαια, χυμό από λεμόνι και μυρωδιές αντί για κανονικό ολόπαχο ντρέσινγκ.
  • Προσθέστε νερό για να αραιώσετε τα βιομηχανοποιημένα ντρέσινγ και να διασπάσετε το λίπος που περιέχουν.
  • Τρώτε τουλάχιστο δυο λαχανικά στο δείπνο σας.
  • Τα τσιμπολογήματα φροντίστε να αποτελούνται από φρέσκα λαχανικά και φρούτα αντί για πατατάκια και ότι άλλο με πολύ αλάτι και λάδι.
  • Μάθετε να απολαμβάνετε φρούτα για επιδόρπιο αντί για γλυκά.

Ψωμί και δημητριακά
  • Χρησιμοποιείτε μαρμελάδα αντί για βούτυρο και μαργαρίνη.
  • Επιλέξετε ψωμί, δημητριακά και κράκερς που είναι φτιαγμένα με λίγα λιπαρά ή καθόλου.
Share it:

ΔΙΑΤΡΟΦΗ

ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ-ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ

ΥΓΕΙΑ

Post A Comment: