Εργάζεστε σε γραφείο; Τα μυστικά του... επαγγέλματος

Η ζωή «απαιτεί» από τους περισσότερους ανθρώπους να περνάμε πολλές ώρες έξω από το σπίτι και μακριά από την... κουζίνα
διατροφή στο γραφείο
Η ζωή «απαιτεί» από τους περισσότερους ανθρώπους να περνάμε πολλές ώρες έξω από το σπίτι και μακριά από την... κουζίνα μας. Αυτή η κατάσταση έχεις ως μειονέκτημα να μην μπορούμε να εξασφαλίσουμε στον οργανισμό μας υγιεινή διατροφή, λόγω των πολλών ωρών που αφιερώνουμε στη δουλειά και πιο γενικά έξω από το σπίτι που αυτό έχει ως συνέπεια να παίρνουμε βάρος.

Πώς θα χάσουμε, λοιπόν, βάρος, διατηρώντας, παράλληλα ισορροπημένες διατροφικές συνήθειες;

Τα μυστικά του... επαγγέλματος

  • Η βάση για το ξεκίνημα της ημέρας είναι ένα θρεπτικό πρωινό, το οποίο, μαζί με μερικά σνακ που μπορούμε να έχουμε στο γραφείο, θα μας βοηθήσει να ελέγχουμε το βάρος μας.
  • Επίσης δεν πρέπει να παραλείπουμε το μεσημεριανό, αφού διαφορετικά, επιστρέφοντας στο σπίτι, θα φάμε περισσότερο απ' όσο θα θέλαμε. Καταναλώνουμε, λοιπόν, στο γραφείο είτε ένα ελαφρύ γεύμα που θα ετοιμάσουμε στο σπίτι, π.χ. σάντουιτς, είτε μια σαλάτα ή κάτι ψητό που θα παραγγείλουμε απέξω

4 σημεία - κλειδιά!

1. Αποφεύγουμε την κατανάλωση κορεσμένων λιπαρών και «κρυφών» λιπών, όπως έτοιμα σνακ, μπισκότα κλπ.

2. Κάνουμε επιλογές με χαμηλές θερμίδες και εμπλουτίζουμε τη διατροφή μας με φρούτα και λαχανικά.

3. Τρώμε αρκετές πρωτεΐνες, προτιμώντας αυτές που προέρχονται από κοτόπουλο, ψάρι και γαλακτοκομικά.

4. Δεν τσιμπολογάμε κράκερ, κρουασάν ή αλμυρά βουτήματα, αφού μας προσφέρουν πολλές θερμίδες,  χωρίς στην ουσία να μας χορταίνουν.
Share it:

ΔΙΑΤΡΟΦΗ

ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ-ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ

Post A Comment: