Διάφορα είδη άσκησης και γυμναστικής

είδη άσκησης
Επειδή υπάρχουν πολλά είδη ασκήσεων, οι ασκήσεις. Τα είδη της γυμναστικής που είναι γνωστά στον ελληνικό και διεθνή χώρο είναι:

AEROBIC-STEP
Βελτιώνει τη διάθεση και τη φυσική κατάσταση των ανθρώπων συνδυάζοντας ρυθμό και κίνηση,
πετυχαίνοντας αυξημένες καύσεις λίπους, χάσιμο βάρους και σύσφιξη.

ΣΟΥΗΔΙΚΗ ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ
Προσφέρει βελτίωση ευκινησίας, ευλυγισίας και ενδυνάμωση των βασικών μυϊκών ομάδων. Επίσης βοηθάει στην οστεοπόρωση και βελτιώνει την ψυχική και σωματική κατάσταση των ανθρώπων.

ΟΡΘΟΣΩΜΑΤΙΚΗ ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ
Ενισχύει την τόνωση των μυών της πλάτης, των κοιλιακών, των ραχιαίων και βελτιώνει την
ορθοσωμία.

PILATES
Το Pilates είναι ένα σύστημα γυμναστικής με στόχο την ισχυροποίηση και την άριστη συνεργασία όλων των μυών του ανθρώπινου σώματος. Έμφαση δίδεται στους μύες του «πυρήνα», δηλαδή κοιλιακούς, ραχιαίους και γλουτιαίους. Βελτιώνει τα προβλήματα που αφορούν την σπονδυλική στήλη, χαλαρώνει το πνεύμα, αποκρίνει την ένταση και το άγχος.

ΕΝΟΡΓΑΝΗ ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ
Έχει σαν στόχο την βελτίωση της μυϊκής συναρμογής, της ευκινησίας, της ορθοσωμίας και την
αύξηση των καύσεων για έλεγχο του σωματικού βάρους.

QUICK N EASY: Είναι ένας πολύ αποτελεσματικός τρόπος γυμναστικής διότι, γυμνάζει όλο το σώμα, αυξάνει τις καύσεις λίπους, τον μεταβολισμό, μειώνει την κυτταρίτιδα, τον κίνδυνο οστεοπόρωσης, καρδιαγγειακών παθήσεων καθώς και την εμφάνιση σακχαρώδη διαβήτη. Το είδος αυτό είναι ιδανικό για γυναίκες και άντρες διότι είναι διασκεδαστικό και ευχάριστο και εναλλάσσει μεγάλη ποικιλία ασκήσεων.

ΘΕΡΑΠΕΥΤΙΚΗ ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ
Θεραπευτική γυμναστική χαρακτηρίζεται η άσκηση, όταν έχει σαν στόχο την αύξηση της
αερόβιας ικανότητας, την βελτίωση και ενίσχυση της μυϊκής δύναμης, της μυϊκής αντοχής, της ευλυγισίας, της ισορροπίας, της νευρομυϊκής συναρμογής και του ρυθμού. Επίσης χαρακτηρίζεται
για τον έλεγχο του stress και κυρίως από το σημείο προβολής της υγείας, έχοντας σαν στόχο τη βελτίωση και την ενίσχυση της πνευματικής, ψυχικής λειτουργίας και εξέλιξης.

STRETCHING
Το Stretching είναι για διατάσεις των μυών όλου του σώματος με στόχο την αύξηση του εύρους της κίνησης των αρθρώσεων, της ελαστικότητας των μυών και της ευεξίας.
Share it:

ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ

Post A Comment: