10 μυστικά που βελτιώνουν τη σεξουαλική ζωή μεταξύ συζύγων

σεξουαλική ζωή
Το να είστε υγιής βελτιώνει όλες τις πτυχές της ζωής σας, και η σεξουαλική σας ζωή δεν αποτελεί καμία εξαίρεση. Πιο κάτω είναι 10 τρόποι για να είστε υγιής κάνοντας τη σεξουαλική σας ζωή καλύτερη.

Βοηθά να επιτύχετε την κορύφωση

Υπολογίζεται ότι μόνο το 35% των γυναικών φτάνουν σε οργασμό κατά την σεξουαλική επαφή. Η σωματική δραστηριότητα και ο οργασμός συσχετίζονται σε μεγάλο βαθμό. Οι άνδρες και οι γυναίκες που έχουν κακή σωματική και συναισθηματική υγεία έχουν μια μεγαλύτερη δυσκολία στην επίτευξη της κορύφωση ή της εκσπερμάτωσης. Ο ανθρώπινος οργασμός είναι ένα πολύπλοκο μείγμα από φυσικές αισθήσεις, ορμόνες, νευροδιαβιβαστές, και σκέψεις - το σύνολο των οποίων επηρεάζεται θετικά από την καλή σωματική και ψυχική υγεία.


Βελτιωμένη Αντοχή

Θέλετε η σεξουαλική σας επαφή να διαρκεί περισσότερο από 30 δευτερόλεπτα, έτσι δεν είναι; Το σεξ μπορεί να είναι μια πολύ έντονη σωματική δραστηριότητα. Εξήντα δευτερόλεπτα της πράξης μπορεί να αφήσει πολλούς ανθρώπους λαχανιασμένους. Το να είστε υγιής βοηθά στη βελτίωση της σεξουαλικής σας αντοχής. Η σωματική δραστηριότητα και η άσκηση οδηγούν σε βελτιωμένη μέγιστη πρόσληψη οξυγόνου (V02 max) και αντοχή. Με μία υψηλότερη V02 max, θα είστε σε καλύτερη θέση να χρησιμοποιήσετε το οξυγόνο κατά τη διάρκεια του σεξ - πράγμα που σημαίνει ότι οι μύες σας είναι σε θέση να "ασκηθούν" περισσότερο.


Καλύτερο Ορμονικό Προφίλ

Η τακτική σωματική άσκηση μειώνει τον δείκτη σωματικής μάζας (BMI) και αυξάνει τα επίπεδα τεστοστερόνης ορού. Η τεστοστερόνη είναι ένα από τις πιο, αν όχι η πιο ισχυρή ορμόνη, όταν πρόκειται για την λίμπιντο και τη σεξουαλική επιθυμία τόσο για τους άνδρες όσο και για τις γυναίκες. Τα οιστρογόνα είναι επίσης μια ισχυρή ορμόνη, όταν πρόκειται για την σεξουαλική ορμή. Τόσο τα υψηλά όσο και τα χαμηλά επίπεδα οιστρογόνων μπορεί να συμβάλουν στην σεξουαλική δυσλειτουργία στους άνδρες και στις γυναίκες. Ενώ τα οιστρογόνα παράγονται από τις ωοθήκες, τα λιποκύτταρα είναι επίσης ένας μεγάλος παραγωγός της ορμόνης αυτής. Η σωματική δραστηριότητα μπορεί να μειώσει τα επίπεδα του σωματικού λίπους, το οποίο μπορεί να μειώσει την ποσότητα των οιστρογόνων που παράγονται. Αυτό μπορεί να φέρει την λίμπιντο πίσω σε ισορροπία, ως αποτέλεσμα των πιο φυσικών επιπέδων οιστρογόνων.


Βελτίωση της Ευελιξίας

Η καλύτερη ευελιξία στο κρεβάτι σημαίνει ότι είστε σε θέση να πειραματιστείτε με περισσότερες στάσεις του σεξ, και είστε σε θέση να πετύχετε καλύτερα εκείνες τις πιο δύσκολες στάσεις. Υπάρχει μια ισχυρή συσχέτιση μεταξύ του δείκτη μάζας σώματος (BMI )και της ευελιξίας. Η σωματική δραστηριότητα μπορεί να μειώσει τον BMI και να βελτιώσει την ευελιξία σας. Μπορείτε να αυξήσετε την ευελιξία απλά χρησιμοποιώντας το πλήρες εύρος κίνησης της κάθε άσκησης. Οι διατάσεις θα βοηθήσουν επίσης στη βελτίωση της ευελιξίας. Χρησιμοποιήστε δυναμικές διατάσεις αντί για στατικές διατάσεις ώστε να βελτιώσετε τις επιδόσεις σας.


Κάνει την Ανατομία να Φαίνεται Μεγαλύτερη

Είτε πιστεύετε ότι το μέγεθος μετράει είτε όχι, αυτό δεν έχει σημασία. Ενώ αυτό είναι κυρίως μία ανδρική εμμονή, το μέγεθος του πέους και τα επίπεδα αυτοπεποίθησης συσχετίζονται. Οι άνδρες που αναφέρθηκαν με πέος μεγαλύτερο από τον μέσο όρο αξιολόγησαν την εμφάνισή τους πιο θετικά, γεγονός που υποδηλώνει μια πιθανή ενισχυτική δράση της αυτοπεποίθησης με το αντιληπτό μέγεθος του πέους.

Αν και το μέγεθος του πέους δεν πρόκειται να αυξηθεί μέσω της υγιεινής διαβίωσης, η εμφάνιση του μπορεί. Εφόσον μπορείτε να μειώσετε το ποσοστό σωματικού σας λίπους, το λίπος στο κάτω μέρος της κοιλιάς μειώνεται - δημιουργώντας μια μετρήσιμη βελτίωση στο μήκος του πέους. Για τους άνδρες, ένα αντιληπτό μεγαλύτερο μέγεθος του πέους οδηγεί σε βελτίωση της αυτοπεποίθησης, η οποία με τη σειρά της μπορεί να οδηγήσει σε μια καλύτερη σεξουαλική ζωή.


Περισσότερη Αυτοπεποίθηση

Η φυσική κατάσταση ενισχύει την ελκυστικότητα και κάνει τους ανθρώπους να αισθάνονται πιο σεξουαλικά επιθυμητοί. Μεγάλο μέρος του σεξ είναι ένα παιχνίδι αυτοπεποίθησης. Όσο πιο σίγουροι είστε, τόσο πιο πιθανό είναι να έχετε μια σεξουαλική εμπειρία. Η υγιής ύπαρξη βελτιώνει, μεταξύ άλλων, τη φυσική σας εμφάνιση με τη μείωση των επιπέδων του σωματικού λίπους, την αύξηση του μυϊκού τόνου και τη βελτίωση της χροιάς του δέρματος σας. Η άσκηση βελτιώνει επίσης το ορμονικό σας προφίλ, το οποίο μπορεί να οδηγήσει σε υψηλότερη αυτοεκτίμηση.


Περισσότερη Ενέργεια

Ο σωστός μεταβολισμός της γλυκόζης είναι απαραίτητος για τα βέλτιστα επίπεδα ενέργειας. Σας έτυχε να αισθάνεστε εκείνη την απογευματινή υπνηλία μια με δυο ώρες μετά το μεσημεριανό σας γεύμα; Όταν ο μεταβολισμός της γλυκόζης δεν λειτουργεί καλά, η ινσουλίνη και η γλυκόζη στο αίμα σας παραμένουν ασταθείς. Τα επίπεδα ινσουλίνης αυξάνονται περισσότερο από ότι πρέπει μετά από ένα γεύμα, με αποτελέσματα τα χαμηλά επίπεδα σακχάρου στο αίμα. Αυτό το χαμηλό σάκχαρο στο αίμα θα σας κάνει να αισθανθείτε κουρασμένοι και ληθαργικοί, το οποίο σίγουρα δεν είναι καλό για τη σεξουαλική σας ορμή.


Αγάπη

Τρώγοντας υγιεινά διασφαλίζει ότι παίρνετε αρκετά θρεπτικά συστατικά - κυρίως βιταμίνη C. Η βιταμίνη C έχει αποδειχθεί ότι διεγείρει την παραγωγή της ωκυτοκίνης. Η ωκυτοκίνη είναι γνωστή ως η ορμόνη της "αγάπης". Όταν απελευθερωθεί, διεγείρει τα συναισθήματα της σεξουαλικής διέγερσης, της δέσμευσης, της μητρικής συμπεριφοράς και της εμπιστοσύνης. Οι μη λεκτικές ενδείξεις της ρομαντικής αγάπης συσχετίζονται με την έκκριση της οξυτοκίνης. Η αγάπη είναι ένα πολύπλοκο (μερικοί θα έλεγαν απλό) συναίσθημα που είναι έντονα επηρεασμένο από τις ορμόνες. Η υγεία διατηρεί το ορμονικό σας προφίλ σε βέλτιστα επίπεδα.


Πιο Οπτικά Ελκυστικοί

Το ποιον θα θεωρήσετε ελκυστικό πάντα πρόκειται να είναι μια προσωπική προτίμηση. Ωστόσο, σε όλα τα φύλα και φυλετικές/εθνικές ομάδες, τα άτομα είναι πιο πιθανό να αξιολογήσουν τα άτομα με υψηλότερους δείκτες μάζας σώματος (BMI) ως μη ελκυστικά. Είναι αρκετά ασφαλές να πούμε ότι, ενώ η εμφάνιση δεν είναι ο μόνος παράγοντας, όταν πρόκειται για την έλξη, σίγουρα παίζει μεγάλο ρόλο - ειδικά με τις πρώτες εντυπώσεις.


Υψηλότερη Λίμπιντο

Οι ασθένειες που προέρχονται από τις κακές διατροφικές συνήθειες και επιλογές στον τρόπο ζωής σχετίζονται με όλες τις πτυχές της σεξουαλικής δυσλειτουργίας. Μια τέτοια ασθένεια, ο διαβήτης, συνδέεται αρνητικά με την σεξουαλική ορμή, τη λειτουργία εκσπερμάτωσης, τα σεξουαλικά προβλήματα και τη σεξουαλική ικανοποίηση. Οι κακές επιλογές στον τρόπο ζωής μπορεί να βλάψουν τα αιμοφόρα αγγεία και τα νεύρα που οδηγούν στα σεξουαλικά όργανα, μπορεί να περιορίσει τη ροή του αίματος και να αλλάξει αρνητικά τις ορμόνες.
Από την εμφάνιση μέχρι την έλξη, τις ορμόνες και την λίμπιντο, το να είστε υγιής συσχετίζεται έντονα με μια συνολικά καλύτερη σεξουαλική ζωή. 
Share it:

ΥΓΕΙΑ

Post A Comment: