Πως να χάσω βάρος: 10 τρόποι για να μειώσετε την πρόσληψη θερμίδων σας

μείωση θερμίδων
Χρειάζεστε μερικές δημιουργικές ιδέες για να σας βοηθήσουν να μειώσετε την πρόσληψη θερμίδων σας; Οι παρακάτω 10 συμβουλές θα σας βοηθήσουν να διασώσετε εκατοντάδες θερμίδες την ημέρα, οδηγώντας σε απώλεια πολλών επιπλέον κιλών κατά τη διάρκεια του χρόνου.


Μασήστε το φαγητό σας

Μια μελέτη στο περιοδικό American Journal of Clinical Nutrition έδειξε ότι μασώντας τα τρόφιμα σας 40 φορές, αντί τις συνηθισμένες 15 φορές είχε ως αποτέλεσμα να προσλαμβάνονται 12% λιγότερες θερμίδες. Για μια μέση δίαιτα 2000 θερμίδων, αυτό ισούται με 240 θερμίδες.

Εκτός από το ότι σας μειώνει τις θερμίδες, το μάσημα βοηθά επίσης στην επιβράδυνση και μεγαλύτερη απόλαυση του γεύματος σας.


Χρησιμοποιήστε μπαχαρικά αντί σάλτσες

Όλοι αναζητούν τρόπους για να προσθέσουν λίγη επιπλέον γεύση στο γεύμα τους. Αντί να χρησιμοποιείτε σάλτσες, γιατί να μην χρησιμοποιήσετε μπαχαρικά; Εξακολουθούν να προσθέτουν γεύση, αλλά το κάνουν χωρίς την προσθήκη πολλών θερμίδων και ανθυγιεινών σακχάρων στο γεύμα σας.


Τρώτε περισσότερες φυτικές ίνες

Οι φυτικές ίνες προσθέτουν όγκο και βάρος στα γεύματα σας, "φουσκώνουν" το στομάχι σας και σας γεμίζουν έτσι ώστε να υπάρχει μικρό περιθώριο για περισσότερο φαγητό. Αυτό σας στέλνει ένα δυνατό μήνυμα για να σταματήσετε να τρώτε.

Οι φυτικές ίνες επιβραδύνουν επίσης την αφομοίωση του γεύματός σας και παρέχουν μια σταθερότερη απελευθέρωση της γλυκόζης στο αίμα. Εξαιτίας αυτού, δεν έχετε ιδιαίτερη ταλάντευση των επιπέδων σακχάρου στο αίμα. Αυτό οδηγεί έμμεσα σε λιγότερη πρόσληψη φαγητού, λόγω λιγότερων λιγούρων.


Τρώτε στο σπίτι

Είναι πολύ πιο δύσκολο να ελέγξετε τι μπαίνει στο στόμα σας όταν δεν παρασκευάζεται από εσάς. Προσπαθώντας να φάτε ένα γεύμα 500 θερμίδων σε ένα εστιατόριο είναι 10 φορές πιο δύσκολο από ότι στο σπίτι.

Ακόμα και τα λεγόμενα υγιεινά γεύματα στα εστιατόρια μπορεί να έχουν κρυμμένες θερμίδες. Έχουν την τάση να χρησιμοποιούν σάλτσες, και οι σάλτσες σαλάτας μπορεί να έχουν εκατοντάδες θερμίδες. Προετοιμάζοντας το φαγητό σας στο σπίτι σας δίνει πλήρη έλεγχο για το κάθε τι που μπαίνει στο στόμα σας.


Μοιράστε το γεύμα σας

Πολλά γεύματα στα εστιατόρια έχουν εξαιρετικά μεγάλο μέγεθος μερίδων. Πολλά από αυτά τα γεύματα μπορούν εύκολα να φτάσουν ακόμη και τις 1.000 θερμίδες. Γιατί να μην δοκιμάσετε να μοιράσετε τη μερίδα σας με κάποιον; Εάν εξακολουθεί να μην είναι αρκετή για σας, θα μπορούσατε να μοιράσετε και ένα ορεκτικό. Αυτός επίσης είναι ένας καλός τρόπος να μειώσετε το λογαριασμό σας στο εστιατόριο κατά το ήμισυ ;)


Μην τρώτε από την συσκευασία

Είναι πολύ πιο δύσκολο να παρακολουθείτε τις θερμίδες σας όταν τρώτε απευθείας από την συσκευασία. Μελέτες έχουν δείξει ότι τείνουμε να συνεχίζουμε να τρώμε μέχρι να τελειώσει το φαγητό και όχι όταν θα αισθανθούμε πλήρεις.

Αντί να τρώτε κατευθείαν από την αρχική συσκευασία, πάρτε την ποσότητα που σχεδιάζετε να φάτε και βάλτε την σε ένα μπολ ή σε ένα πιάτο. Αυτό θα σας κρατήσει μακριά από σπατάλες.


Χρησιμοποιήστε δοχεία για το "έξτρα φαγητό"

Δεν υπάρχει καμία ανάγκη να τελειώσετε κάθε γεύμα που παραγγέλλεται όταν πάτε έξω για φαγητό. Προτού ακόμη αρχίσετε να τρώτε, ζητήστε ένα δοχείο και τοποθετήστε το μισό σας γεύμα σε αυτό για να το φάτε κάποια άλλη ώρα.


Πίνετε νερό

Αυτό είναι εύκολο, αλλά πολλοί άνθρωποι απλά δεν μπορούν να ανεχτούν τη γεύση (ή την έλλειψη γεύσης) του νερού. Το νερό κάνει περισσότερα από απλά να μειώνει την πρόσληψη θερμίδων. Βοηθά στο να διατηρεί τον μεταβολισμό σας εύστροφο στο 100% - με αποτέλεσμα να καίτε περισσότερο λίπος με την πάροδο του χρόνου. Πλέον, για τους περισσότερους ανθρώπους, παρουσιάζεται περισσότερη αίσθηση κορεσμού από την κατανάλωση των θερμίδων τους σε στερεή μορφή αντί σε υγρή.

Αν θέλετε έναν χαμηλό σε θερμίδες τρόπο για να προσθέσετε κάποια γεύση στην κατανάλωση νερού, απλά προσθέστε λίγο λεμόνι, λάιμ, πορτοκάλι, ή φέτες αγγουριού σε αυτό. Είναι ένας ωραίος τρόπος για να τονώσετε τη γεύση χωρίς την προσθήκη θερμίδων.


Ψήστε το φαγητό σας

Ο τρόπος που ετοιμάζετε το φαγητό σας μπορεί να έχει δραματικές επιπτώσεις στην πρόσληψη θερμίδων σας. Κάθε μέθοδος μαγειρέματος που προσθέτει θερμίδες (όπως το τηγάνισμα) θα λειτουργήσει εις βάρος των στόχων απώλειας βάρους σας. Δοκιμάστε να χρησιμοποιήσετε άλλες μεθόδους για να μαγειρέψετε το φαγητό σας που πραγματικά αφαιρούν τις θερμίδες, όπως το ψήσιμο στο φούρνο ή στη σχάρα.


Χρησιμοποιήστε ένα μικρότερο πιάτο

Η ιδέα είναι απλή - όσο μεγαλύτερο είναι το πιάτο σας, τόσο πιο πιθανό είναι να βάλετε περισσότερο φαγητό σ’ αυτό. Ένα μικρότερο πιάτο σας βοηθά να ελέγχετε το μέγεθος των μερίδων, το οποίο είναι ένα κλειδί για την απώλεια βάρους.

Ένα μικρότερο πιάτο ξεγελά επίσης το μυαλό σας στη σκέψη ότι υπάρχει περισσότερο φαγητό σ’ αυτό απ 'ότι πραγματικά περιέχει. Όταν το μυαλό σας σκέφτεται ότι καταναλώνετε περισσότερο φαγητό, είτε το κάνετε είτε όχι, στέλνει ισχυρότερη σήματα ικανοποίησης.

Δείτε επίσης: πως να χάσω κιλά

Πηγή: http://www.coachcalorie.com/reduce-calorie-intake/
Share it:

ΑΔΥΝΑΤΙΣΜΑ

ΚΑΨΙΜΟ-ΛΙΠΟΥΣ

Post A Comment: