Ισομετρικές ασκήσεις - Τι είναι και σε τι βοηθάνε

Ισομετρικές ασκήσεις
Οι ισομετρικές ασκήσεις είναι οι συσπάσεις ενός συγκεκριμένου μυός ή μιας ομάδας μυών. Οι ισομετρικές ασκήσεις δεν βοηθούν αποτελεσματικά στη δύναμη, αλλά μπορεί να βοηθήσουν στη διατήρηση της μυϊκής δύναμης - βοηθώντας στην αποκατάσταση.

Επειδή οι ισομετρικές ασκήσεις γίνονται από μία θέση χωρίς κίνηση, θα βελτιώσουν την δύναμη σε μία μόνο συγκεκριμένη θέση. Αυτό μπορεί να είναι χρήσιμο στην ενίσχυση της σταθερότητας.

Οι ισομετρικές ασκήσεις μπορεί να είναι χρήσιμες σε κάποιον που έχει τραυματιστεί ή έχει μια πάθηση όπως η αρθρίτιδα, η οποία θα μπορούσε να κάνει την κίνηση επώδυνη ή να προκαλέσει επιδείνωση του προβλήματος μέσα από ένα πλήρες εύρος κίνησης του μυ. Για παράδειγμα, αν έχετε τραυματίσει στην περιοχή του στροφικού πετάλου, ο γιατρός ή ο φυσιοθεραπευτής σας μπορεί να σας συστήσει αρχικά ισομετρικές ασκήσεις που αφορούν τις ομάδες των μυών που βοηθά στη σταθεροποίηση του ώμου για να διατηρηθεί η δύναμη του ώμου κατά τη διάρκεια της ανάκαμψης.

Επίσης μια πρόσφατη μελέτη έδειξε ότι οι ισομετρικές ασκήσεις μπορεί να σας βοηθήσουν να μειώσετε την αρτηριακή σας πίεση. Ωστόσο, αν έχετε υψηλή αρτηριακή πίεση, ασκηθείτε σε ένα χαμηλό επίπεδο έντασης. Η άσκηση σε υψηλό επίπεδο έντασης μπορεί να προκαλέσει μια δραματική αύξηση της αρτηριακής πίεσης κατά τη διάρκεια της δραστηριότητας. Ελέγξτε με το γιατρό σας πριν ξεκινήσετε ισομετρικές ασκήσεις, αν έχετε υψηλή αρτηριακή πίεση ή οποιαδήποτε καρδιακά προβλήματα. Αποφύγετε να κρατάτε την αναπνοή σας κατά τη διάρκεια κάθε άσκησης στην προπόνηση σας, καθώς αυτό μπορεί να προκαλέσει μια επικίνδυνη αύξηση της αρτηριακής πίεσης.
Share it:

ΥΓΕΙΑ

Post A Comment: