Responsive Ad Slot

Τρία tricks για ευκολότερη απώλεια βάρους

Τετάρτη, 4 Απριλίου 2018

/ by Φραγκίσκος Λουγιάκης

Η αθλητική επιστήμη όλο και μας εκπλήσσει με τα νέα ευρήματα που προκύπτουν από τις έρευνες σπουδαίων επιστημόνων. Σε αυτό το άρθρο θα αναφέρουμε 3 διατροφικά tricks τα οποία πραγματικά βοηθούν στον να μειώσουν την πείνα αλλά και στην αύξηση της καύσης των λιπαρών οξέων!

Number One. Μπορεί ο οργανισμός με το νερό να ξεγελάσει το αίσθημα της πείνας?
Η απάντηση είναι ναι. Με βάση μία έρευνα του Davy Brenda όσοι κατανάλωσαν νερό πριν το πρωινό έφαγαν περίπου 13% λιγότερες θερμίδες από αυτούς που δεν κατανάλωσαν! Επομένως η κατανάλωση νερού πριν από κάθε γεύμα μπορεί να μας βοηθήσει στο να μειώσουμε το σύνολο των θερμίδων πολύ πιο εύκολα.










Numer Two. Ανακατεύοντας το ρόφημα πρωτείνης στο blender μας κάνει να τρώμε λιγότερο στα επόμενα γεύματα? Η απάντηση είναι και πάλι ναι. Μία έρευνα του Rolls αποδεικνύει ότι χτυπώντας την πρωτείνη σε mixer η blender λόγο της μεγαλύτερης ποσότητας αέρα που δημιουργείτε στο ρόφημα γεμίζει πιο πολύ το στομάχι ξεγελώντας τον οργανισμό δημιουργώντας μικρότερη αίσθηση πεινας








Number 3. Ώρα για καφέ!
Όταν μιλάμε για δίαιτα ο καφές μπορεί να θεωρηθεί ένας πολύ δυνατός σύμμαχος. Πολλές είναι οι έρευνες που μιλάνε για μεγαλύτερη οξείδωση των λιπαρών οξέων με την κατανάλωση καφέ (300-500mg) ημηρεσίως. Επίσης η καφείνη όπως φαίνεται μειώνει την όρεξη για φαγητό αν και δεν έχει ανακαλυφθεί ακόμα η αιτία που προκαλεί αυτήν την αντίδραση του οργανισμού.

Προφανώς και η διατροφή που κάνουμε είναι το Α και το Ω και κυρίως το θερμιδικό έλλειμμα σε περίπτωση που θέλουμε να χάσουμε το περιττό λίπος. Παρόλα αυτά τα παραπάνω tricks που αναλύσαμε μπορούν να δώσουν μία βοήθεια και ένα boost παραπάνω για πιο γρήγορα αποτελέσματα.

Πηγές:
Davy Breda M,. et al.''Water consumtion reduces energy intake at breakfast eal in older adults. Journal of the Amercian Dieting Association (2008) 1236-1239

Rolls et. al. ;;Increasing the volume of a food by incorporating air affects satitety in men. ''The Ameriv=can journal of clinical nutrition (2000) 361-368

© all rights reserved