Ασκήσεις κοιλιακών με μπάλα για τέλειους κοιλιακούς

τέλειοι κοιλιακοί με μπάλα

Κοιλιακοί με μπάλα 

Παρακάτω σας έχω μερικές ασκήσεις για κοιλιακούς με τη βοήθεια τη μπάλας,είναι οι ιδανικότεροι κοιλιακοί για να αποκτήσεις το στομάχι που ονειρεύεσαι σε συνδυασμό με διατροφή πάντα.

Η καλοσχηματισμένη κοιλιακοί είναι αυτό που θέλουμε όλοι μας,είναι από το πιο χαρακτηριστικό σημείο του σώματος  μας,πέρα από την εμφάνιση οι κοιλιακοί μύες παίζουν μεγάλο ρόλο για την στήριξη της σπονδυλικής μας στήλης,για να έχουμε ίσια μέση χωρίς προβλήματα,καμπούριασμα κτλ.

Άρα αρχικά το βλέπουμε και από τη πλευράς της υγείας για να δυναμώσουμε αυτή τη περιοχή του σώματος,ούτως ώστε να μην είναι εκτεθειμένη με το παραμικρό και να μας πονάει η μέση.
Η συνεχής καθιστική ζωή και η κακή διατροφή απειλή σε πολύ κρίσιμο βαθμό τη μέση μας,και όπως ξέρουμε συνήθως πολλά προβλήματα ξεκινάνε από την σπονδυλική στήλη.

Πάμε να δούμε τώρα της ασκήσεις κοιλιακών σε κινούμενη εικόνα για να είναι πιο κατανοητές

1. Κλασική άσκηση, βάζουμε τα χέρια πίσω από τα αυτιά μας.Για να μη ασκείτε πολλή πίεση στο λαιμός να προσπαθείτε να βλέπετε το ταβάνι και όχι μπροστά στα πόδια.Εισπνοή κατά την εκτέλεση και εκπνοή όταν επιστρέφουμε στην αρχική θέση σε όλες της ασκήσεις 

κοιλιακοί με μπάλα   
  2.             
κοιλιακοί με μπάλα                                                      

3.Πιέστε τη μπάλα με τα πόδια σας και τη φέρνετε προς το στήθος 
κοιλιακοί με μπάλα
 4.
ασκήσεις με μπάλα
5.

 ασκήσεις με μπάλα
6.
ασκήσεις με μπάλα
7.
ασκήσεις με μπάλα

 8.
τέλειοι κοιλιακοί με μπάλα

9.
τέλειοι κοιλιακοί με μπάλα

Άλλες ασκήσεις με μπάλα
Share it:

ΑΣΚΗΣΕΙΣ

ΚΟΙΛΙΑΚΟΙ

Post A Comment: