Συμβουλές για καλύτερο μεταβολισμό και κάψιμο λίπους

Θέλετε να χάσετε βάρος και δεν τα καταφέρνετε; Παρακάτω θα αναφερθούμε στις βασικότερες συμβουλές που μπορούμε να κάνουμε στη διατροφή μας για να βελτιωθεί ο μεταβολισμός
καψιμο λιπους

Θέλετε να χάσετε βάρος και δεν τα καταφέρνετε; Παρακάτω θα αναφερθούμε στις βασικότερες συμβουλές που μπορούμε να κάνουμε στη διατροφή μας για να βελτιωθεί ο μεταβολισμός μας και να κάψουμε περισσότερο λίπος.

1. Καθορίζουμε τις θερμιδικές μας ανάγκες: για να χάσουμε βάρος οι θερμίδες που τρώμε πρέπει να είναι λιγότερες από όσες καίμε. Στην κάθε μέρα οι θερμίδες να είναι οι ίδιες και μια φορά την εβδομάδα να τρώμε περισσότερες θερμίδες από τις συνηθισμένες για να κρατάμε το μεταβολισμός μας ενεργό.

2. Πολλά συχνά γεύματα: τρώμε τις θερμίδες μας μοιρασμένες σε όσο πιο πολλά γεύματα την ημέρα γίνετε. Δεν τρώμε μια-δύο φορές όλος μας το φαγητό μαζί.

3. Τρώμε άφοβα άπαχη πρωτεΐνη: η άπαχη πρωτεΐνη όπως στήθος κοτόπουλο, τόνος νερού, σολομός, ασπράδι αυγού, γαλοπούλα κ.α. θα μας βοηθήσει να κάψουμε λίπος κρατώντας το μεταβολισμός μας στα φόρτε του.

4. Άσκηση: να προσπαθείτε να ασκήστε καθημερινά, αν βαριέστε τη γυμναστική να προτιμάτε τις σκάλες αντί το ασανσέρ και με όποια άλλη ευκαιρία να κινήστε χωρίς να βαριέστε. Μην μένετε καθιστοί όλη μέρα στο καναπέ.

5. Πίνουμε πολύ νερό: εκτός το ότι είναι καλό στην υγεία μας βοηθά και στο χάσιμο βάρους.
μεταβολισμό
6. Φρούτα και λαχανικά: να τρώτε πολλά λαχανικά σε κάθε γεύμα. Ενδιάμεσα των γευμάτων να τρώτε φρούτα. Επίσης τα φρούτα που θα επιλέγετε να είναι χαμηλά σε θερμίδες.

7. Να κοιμόμαστε αρκετά: η αϋπνία δημιουργεί εντονότερη αίσθηση πείνας και έτσι καταναλώνουμε συνήθως περισσότερες θερμίδες που δεν θα τις κάψουμε. Επίσης επηρεάζει και το μεταβολισμό μας. Συνιστάται να κοιμόμαστε 8 ώρες την ημέρα και αν είναι δυνατόν τις ίδιες ώρες π.χ 00:00 - 08:00.

8. Τόνωση μυικού συστήματος: η μυϊκή μάζα βοηθά στο κάψιμο λίπους και στην αύξηση του μεταβολισμού.
Share it:

ΑΔΥΝΑΤΙΣΜΑ

Post A Comment: