Διατροφή για αύξηση μυικής μάζας χωρίς λίπος

Θα σας παρουσιάσω δύο προγράμματα με διατροφήγια όγκο και γράμμωση ταυτόχρονα. Το πρόγραμμα διατροφής για τις μέρες που έχουμε προπόνηση και άλλο ένα για τις μέρες που δεν κάνουμε προπόνηση.

Τα προγράμματα όπως είπαμε είναι για να έχουμε την μέγιστη απόδοση σε όγκο και γράμμωση ταυτόχρονα.

Για την επίτευξη της διατροφής θα χρειαστείτε μια σκόνη πρωτεΐνης ορού γάλακτος. Μια καλή επιλογή είναι αυτή στον παρακάτω σύνδεσμο=>  Σκόνη Πρωτεΐνης

**Πρόγραμμα διατροφής για τις μέρες προπόνησης **

Γεύμα 1

Γεύμα 2

Γεύμα 3

Γεύμα 4

Γεύμα 5

Γεύμα 6

Πρόγραμμα διατροφής για τις μέρες που δεν έχουμε προπόνηση

Γεύμα 1

Γεύμα 2

Γεύμα 3

Γεύμα 4

Γεύμα 5

Γεύμα 6

Παναγιώτης Κουρσάρης