Πρωτεΐνες - Υδατάνθρακες - Λίπη

Σήμερα σας έχω ένα πολύτιμο άρθρο που πρέπει να το διαβάσετε ειδικά αν θέλετε να χτίσετε το σώμα σας ως fitness η ως bodybuildingακόμα και αν θέλετε απλά ένα πιο όμορφο σώμα. Θα αναφερθούμε στις επιλογή από τις πιο **βασικές τροφές  **που είναι οι πρωτεΐνες οι υδατάνθρακες και τα λίπη.

Οι περισσότεροι από εμάς όταν θέλουμε είτε να χάσουμε βάρος, είτε να βάλουμε βάρος (μυϊκή μάζα), δίνουμε όλη τη σημασία στην προπόνηση. Γραφόμαστε στο γυμναστήριο και γυμναζόμαστε σαν τρελοί, χωρίς να προσέχουμε το τι τρώμε στην διατροφή μας, ελάχιστοι από εμάς καθαρίζουμε λίγο τη διατροφή μας, τρώμε λίγο καλύτερα απ' ότι πριν δηλαδή(όχι και το καλύτερο).

Σύντομα θα αναρωτιόμαστε γιατί δεν χάσαμε βάρος ή γιατί δεν χτίσαμε σχεδόν καθόλου μυϊκή μάζα και στο τέλος αποφασίζουμε να τα παρατήσουμε τελείως (το χειρότερο λάθος), χωρίς να εξετάσουμε το τι φταίει για να το βελτιώσουμε. Το** φταίξιμο είναι στην διατροφή μας**, το 90 % από εμάς δεν ακολουθούμε μια σωστή διατροφή, περιμένοντας να δούμε αποτελέσματα από τη πρώτη κιόλας βδομάδα.


Σε αυτό το άρθρο θα αναφερθούμε στις βασικότερες επιλογές που πρέπει να έχει το κάθε μας γεύμα. Οι επιλογές αυτές είναι τα λίπη, οι υδατάνθρακες και οι πρωτεΐνες, επίσης θα πούμε και πιες τροφές από αυτές πρέπει να αποφεύγονται.
Ακολουθώντας αυτές τις επιλογές θα δούμε πιο σύντομα και καλύτερα αποτελέσματα, είτε θέλουμε να χάσουμε βάρος ή να φτιάξουμε ένα καλύτερο σώμα.

Τροφές με πρωτεΐνες, υδατάνθρακες και λίπη

Πρωτεΐνες 

Πηγές πρωτεϊνών που πρέπει να τρώμε

τροφές πρωτεΐνης

* **Στήθος κοτόπουλο**: Από τις πιο άπαχες πηγές πρωτεΐνης υψηλής ποιότητας.

τροφές που περιέχουν πρωτεΐνη
[

](https://2.bp.blogspot.com/-QMzhmrOUlZ4/UQ1CPHb1scI/AAAAAAAACO8/sXUeLECMaFI/s1600/ipsilis-piotitas-proteines.xoris-lipos.jpg)[
](https://4.bp.blogspot.com/-ScLD_HVWfmw/UQ1AdGtCjFI/AAAAAAAACOs/Hjoi1hr2ZMU/s1600/proteines.jpg)**Πηγές πρωτεΐνης που πρέπει να αποφεύγουμε όσο μπορούμε γιατί είναι αρκε****τά λιπαρές **

**Υδατάνθρακες **

**Πηγές υδατανθράκων που πρέπει να τρώμε **

λαχανικά, φρούτα
* **Λαχανικά**

Πηγές υδατανθράκων που πρέπει να αποφεύγουμε

Λίπη

πηγές λιπών
**Πηγές λιπών που είναι καλές **

Πηγές λιπών που πρέπει να αποφεύγουμε


Τώρα πλέον έχουμε την λίστα με τις σωστότερες τροφές και όλες αυτές που πρέπει να αποφεύγουμε, άρα μπορούμε πλέον όταν πηγαίνουμε για ψώνια να προτιμάμε να παίρνουμε τις καλές και ποιοτικές τροφές.

Τέλος να πούμε κάποιες σύντομες συμβουλές που κάποιοι από εμάς μπορεί να μην ξέρουν η να τις ξέχασαν.

  1. Τρώμε συχνά και μικρά γεύματα κατά την διάρκεια της ημέρας.
  2. Κάθε γεύμα μας πρέπει να περιέχει πρωτεΐνη υδατάνθρακα και καλό λίπος.
  3. Να τρώμε πολλά λαχανικά σε κάθε μας γεύμα για να παίρνουμε και φυτικές ίνες.
  4. Πίνουμε πολύ νερό.

Υγεία διατροφή και γυμναστική σε όλους μας!

Παναγιώτης Κουρσάρης