Κρόκοι και ασπράδια αυγών

- Να τρώμε τους κρόκους ή να τους πετάμε;
- Πόσους κρόκους μπορούμε να φάμε;

Ο κρόκος αυγού έχει πάρα πολλά θρεπτικά συστατικά, πιο πολλά από το ασπράδι. Ας δούμε και να συγκρίνουμε παρακάτω τα θρεπτικά συστατικά του κρόκου και του ασπραδιού:

Καλά όλα αυτά, με τη χοληστερίνη όμως τι γίνεται; πόσα αυγά μπορώ να τρώω χωρίς να επηρεαστεί η χοληστερίνη;
Τις τελευταίες δεκαετίες πάρα πολλές έρευνες δείχνουν ότι η κατανάλωση αυγών ακόμα και σε καθημερινή βάση (1 την ημέρα), δεν επηρεάζει σημαντικά τα επίπεδα χοληστερίνης στο αίμα. Με άλλα λόγια το πρόβλημα της χοληστερίνης  δεν είναι στη πρόσληψη από τροφές. Το πρόβλημα είναι κυρίως στη διατροφή μας και ιδιαίτερα στη αυξημένη κατανάλωση κορεσμένων λιπαρών. Τα κορεσμένα λιπαρά βρίσκονται σε λιπαρά κρέατα, πλήρες γαλακτοκομικά προϊόντα, ακόμα βρίσκονται και σε ύπουλες τροφές στις οποίες δεν φαίνονται, όπως γλυκά και κέικ. Η κατανάλωση κορεσμένων λιπαρών δεν πρέπει να ξεπερνά τα 20 γραμμάρια ημερησίως αν θέλουμε να απομακρύνουμε τη χοληστερίνη και να έχουμε την υγεία μας.

Ναι στα αυγά, στην γυμναστική και στην άσκηση!

Συμπέρασμα: Κάνοντας μια σωστή υγιεινή διατροφή σε συνδυασμό με γυμναστική, μπορούμε άνετα να τρώμε 1-2 αυγά καθημερινά χωρίς κανένα πρόβλημα, μάλιστα θα αποκομίσουμε όλες αυτές τις βιταμίνες που είδαμε προηγουμένως.

Ναι στα αυγά, στη γυμναστική και στην άσκηση!

Παναγιώτης Κουρσάρης