Πόνος στην πλάτη εν ώρα εργασίας!

Η χαμηλή οσφυαλγία είναι η κύρια αιτία της αναπηρίας που σχετίζεται με την εργασία και την απώλεια εργασίας στις Ηνωμένες Πολιτείες. Ο πόνος είναι τόσο ανυπόφορος που οι Αμερικανοί ξοδεύουν περισσότερα από 50 δισεκατομμύρια δολάρια ανά έτος, σε μια προσπάθεια να τον αντιμετωπίσουν. Εάν αντιμετωπίζετε πόνο στην πλάτη που σχετίζεται με την εργασία, πιο κάτω είναι μερικές προστατευτικές συμβουλές για την πλάτη σας που μπορεί να σας φέρουν ανακούφιση:

1. Σηκώστε βάρη με προσοχή. Πάρτε το χρόνο σας και ζητήστε βοήθεια όταν χρειάζεται, αποφύγετε να σηκώνετε βαριά αντικείμενα. Ακολουθήστε τους κανόνες της καλής στάσης του σώματος καθώς σηκώνετε βάρη από το έδαφος:

2. Αποφύγετε την παρατεταμένη όρθια και καθιστή θέση. Περπατάτε και κάντε διατάσεις ωριαία, αν είναι δυνατόν.
Για αυτούς που κάθονται: Τοποθετήστε μια πετσέτα τυλιγμένη, ένα μικρό μαξιλάρι ή μια ειδικά σχεδιασμένη υποστήριξη πίσω στο κάτω μέρος της πλάτης σας.
Για όρθιους: Κατανέμετε το βάρος σας ομοιόμορφα και στα δύο πόδια.

3. Καθίστε με καλή σωματική φόρμα. Ευθυγραμμίσει τα αυτιά με τους ώμους και κρατήστε το πηγούνι παράλληλο με το πάτωμα. Αποφύγετε να κλίνετε προς τη μία πλευρά και λυγίστε στα ισχία αντί να στρογγυλοποιείτε τους ώμους όταν κλίνετε προς τα εμπρός. Επιλέξτε μία υποστηρικτική περιστρεφόμενη καρέκλα με τα ακόλουθα χαρακτηριστικά:

4. Τροποποιήστε το χώρο εργασίας σας για να ταιριάζει στις ανάγκες σας.

5. Κάντε την υγεία σας προτεραιότητα. Αυτό είναι ένας σημαντικός, και συνήθως παραβλεπόμενος τρόπος για να μειώσετε τον κίνδυνο του πόνου στην πλάτη. Ακολουθήστε τις πιο κάτω συμβουλές:

Τέλος επισκεφτείτε τον γιατρό σας αν οι παραπάνω συστάσεις δεν σας έχουν παράσχει ανακούφιση ή αν έχετε ανησυχίες για την κατάστασή σας.

Δείτε και: πόνος ωμοπλάτη

http://www.acefitness.org/acefit/fitness-fact-article/3591/back-pain-at-work/

Παναγιώτης Κουρσάρης