Τι να αποφεύγω και τι να προτιμώ να τρώω στο πρωινό

Η αξία του πρωινού είναι η πιο σημαντική κατά τη διάρκεια της ημέρας. Πρέπει να φάμε ένα πλούσιο πρωινό με πλούσιες τροφές.

Λανθασμένες επιλογές πρωινού 

Σωστές επιλογές πρωινού

Γενικά, ένα καλό πρωινό πρέπει να περιέχει τα ακόλουθα:

  1. Καλά λίπη τα οποία είναι πηγή ενέργειας, είναι λιποδιαλυτων βιταμινών Α,D,E,K.
  2. Φυτικές ίνες οι οποίες βοηθούν στη καλή λειτουργία του εντέρου 
  3. Υγρά για ενυδάτωση του οργανισμού 
  4. Τροφές με μεγάλη θρεπτική αξία και ταυτόχρονα με χαμηλή θερμιδική αξία
  5. Να τρώμε τροφές μη επεξεργασμένες αλλά φυσικές και χαμηλού γλυκαιμικού δείκτη

Παναγιώτης Κουρσάρης