Μέγιστη δύναμη και μυική μάζα με Rest-Pause

Πώς μπορεί η ανάπαυση (rest) κατά τη διάρκεια της προπόνησης  να σας βοηθήσει να πετύχετε τους στόχους σας; Λοιπόν, με την ανάπαυση ή την παύση 10-15 δευτερολέπτων ανάμεσα σε κάθε επανάληψη μπορεί πραγματικά να βοηθήσει στην αύξηση της δύναμής σας και της μυϊκής υπερτροφίας.

Η προπόνηση rest-pause διασπά ένα σετ σε πολυάριθμα μίνι-σετς, με αναπαύσεις 10-15 δευτερολέπτων στο μεταξύ. Αυτή η τεχνική βοηθά όχι μόνο την κόπωση των μυϊκών ινών, αλλά μπορεί επίσης να βοηθήσει στο να ξεπεράσετε τα οροπέδια δύναμης και ανάπτυξης.

Πώς να την εφαρμόσετε

Παναγιώτης Κουρσάρης